lauantaina, huhtikuuta 12, 2008

Connecting people


Yksinkertaisempi lukija saattoi saada tuoreesta Suomen Kuvalehdestä sen kuvan, että olen Nokia-yhtiöiden palveluksessa. En ole. Sen sijaan se on totta, että olen käynyt ko. yhtiön pääkonttorissa ja vähän muuallakin vetämässä erinäisiä jumppatunteja. Talon sikariportaaseen en siis ole tällä kertaa päässyt, mutta kellarikerros on tullut tutuksi.

Selitys tälle on se, että olen tehnyt jonkin verran sivutoimisia ohjaushommia erään liikunta-alan firman palveluksessa liittyen tämän hetkiseen maraton- ja kuntoiluprojektiini. Juristin koulutuksella voi siis ohjata myös jumppia. Ei tosin ilman aiempaa liikunta-alan pitkäaikaista kokemusta.

Suomen Kuvalehdessä mainitun Jouni Backmanin kanssa minulla on yhteistä veteraanikansanedustajien ja SDP:n puoluehallituksen jäsenyyden lisäksi juoksuharrastus, mutta kaverinsa Jouni on valinnut strategisesti vähän paremmista piireistä kuin minä. Ja onhan Jouni minua vanhempikin sekä poliittisesti uskottavampi karaoke-laulaja.

**

Kuvassa kaikin puolin uskottava poseeraus.

1 kommentti:

  1. Onnea valitsemallesi tielle! On positiivista, että työläispuolueen ihminen tekee myös töitä, jotka ovat aidosti työläisiä. Sehän on hienoa!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.